דינוזאורים של שלד הסוואת נסיעות גדולות תיק מטאל חוקרת חוק טאכלת תלייה ערכת דופק מקלחת גילוח מוצרי טיפוח מארגן מארגן
משופץ

דינוזאורים של שלד הסוואת נסיעות גדולות תיק מטאל חוקרת חוק טאכלת תלייה ערכת דופק מקלחת גילוח מוצרי טיפוח מארגן מארגן

ILS 2.67

זמין להזמנה

9x62 אינץ ', תא עיקרי אחד יכול בקלות להתאים למוצרים גדולים לטיפול בעור כמו משחת שיניים, מברשות שיניים, מברשת שיער, ערכת גילוח, מרכך, קרם וכו', זה גודל מושלם להחזיק את מוצרי הטיפוח שלך עדיין קטן מספיק בכדי להתאים את המזוודות שלך או להמשיך. תיק טואלטיקה זה בגודל מושלם שניתן לארוז ולהתיישב במזוודה. 【שקיות קוסמטיקה עמידות】 : תיק מטענת טאלטיקה זה עשוי מבד אוקספורד באוקספורד באיכות גבוהה בצפיפות גבוהה 600 D, קצף 2 מ"מ בפנים עדיף להגן על הפריטים שלך מפני נזק שנגרם כתוצאה מהשפעה, והרירית השחורה יכולה מוטב להסתיר כמה כתמים מלוכלכים בטעות. 【רעיון מתנה נהדר】 : תיק גילוח הבד קלאסי ומסוגנן, אנו מציעים צבעים שונים לכולם לבחירה.【מארגן Makup קיבולת גדול】 : 10x4. 【תיק רב-פונקציונלי】 : תיק מארגן הטואלטיקה יכול להיות כתיק איפור נסיעות, תיק שטיפת טואלטיקה וערכת טואלטיקה לילה, מארגן אחסון נסיעות, תיקי אמבטיה, מארגן ערכת נסיעות ניידים, חבילת סאיפים ביתית; הכי טוב לטיולים, קמפינג, חדר כושר, נסיעות עסקיות, חופשה, חוץ, טיולים בסוף השבוע, חוף ים ועוד. 【מארגן Makup קיבולת גדול】 : 10x4. גודל גודל : 10x4. קיבולת גדולה : תא רוכסן ראשי אחד לשמפו, מרכך, ספריי שיער, משחת שיניים, קרם ומוצרי טיפוח אחרים הדרושים לך.2 אינץ ', תא עיקרי אחד יכול בקלות להתאים למוצרים גדולים לטיפול בעור כמו משחת שיניים, מברשות שיניים, מברשת שיער, ערכת גילוח, מרכך, קרם וכו', זה גודל מושלם להחזיק את מוצרי הטיפוח שלך עדיין קטן מספיק בכדי להתאים את המזוודות שלך או להמשיך. ערכת טואלטיקה לטיול תלייה ניידת-בן לוויה הכי טוב שלך-לא מספיק מקום במזוודה שלך כדי להביא את כל אביזרי הנסיעות שאתה צריך איתך?-נבחרת בארגון טון של מוצרי טיפוח שלך ולקחת זמן למצוא את מה שאתה צריך מהבלגן? תיק מטענת טילטיקה של עו"ד כדי לשמור על אביזרי הנסיעות והקוסמטיקה שלך מאורגנים היטב! מפרט : חומר : בד אוקספורד באיכות גבוהה. גודל ופרקטיות נפתחים יכולים לענות על הצרכים השונים שלך בעת נסיעה. פתיחה רחבה וצורת מלבן מקלה על העמידה בפני עצמה. תיק טואלטיקה זה בגודל מושלם שניתן לארוז ולהתיישב במזוודה. רוכסנים עמידים וחלקים מקלים על סגירת התיק בחוזקה. 【שקית מטלה יציבה】 : ידית צדדית נוחה עם תפרים גדולים היא באיכות פרימיום, קלה לנשיאה ואין צורך לדאוג לקרוע או לשבור במהלך טיולים. זה יכול לשמש כתיק איפור, מארגן אמבטיה ומקלחת וכן הלאה. במתנה לבעל ולחברים, יש לו צבע נחמד, גודל ותחושה איכותית, אפילו משתמש במשך זמן רב זה נשאר אטרקטיבי ועומד היטב.

מאפייני ההצעה

Material:
High Quality Oxford Cloth.
Unfold Size:
10x4.9x6.2 Inch.
Large Capacity:
1 Main Zipper Compartment For Your Shampoo, Conditioner, Hair Spray, Toothpaste, Lotion And Other Toiletries You Needed.:
Spacious Size And Practicality Can Meet Your Different Needs When Traveling. Beautifully Designed Cosmetic Bag Is A Great Gift For Your Wife, Friends, Girls, Etc.:
Lightweight & Compact:
This Personalized Toiletry Bag Is Lightweight And Soft-Sided So That It Lays Flat When Empty, Taking Little To No Storage Space Out Of Your Luggage.:
Multifunctional:
The Multi-Purpose Toiletry Bag Was Designed For Both Men And Women. It Can Be Used As Makeup Bag, Bathroom And Shower Organizer And So On. Perfect For Home, Hotel, Airplane, Camping, And Any Other Business Trip.:
Warm Tip:
Colors May Appear Slightly Different From Pictures Showed Above Due To Different Light And Monitor Settings.:

קונים כמו גם לבחור