חגורת טיפול באור אדום, טיפול באור אדום אינפרא אדום בכתף ​​גוף כתף עצב הקלה על הכאבים באור טיפול אור אינפרא אדום
משופץ

ILS 3.00

זמין להזמנה

בקר חזותי עם Timer Function☀Choose את הזמן ועוצמת האור הרצויה, ואז התחל את ההפעלה וספק נוחות מקסימאלית לשימוש יומיומי זה גם אידיאלי לאנשים שרוצים לחוות תוצאות המותניים בהרזיה ואובדן שומן. החומר הוא ניאופרן וסרט TPU שקוף, שהוא ידידותי לעור ומבודד זיעה ושמן מהעור, ורק צריך ליישם אותו עם מגבת רטובה לניקוי. כל נורה אדומה של LED לפנים משתמשת בשבב של שלושה באחד עם מערכים מתחלפים כדי להכפיל את הדיוק של אור אדום ואור כמעט אינפרא אדום. דרגה 3 היא 50% אנרגיה לריפוי פצעים והקלה בעייפות 、 רמה 4 25% אנרגיה להחלקה של עור וזרימת דם 、 מצב דופק מצב חיץ פלאש לעור רגיש. 4+1 מצבי חשמל ואזור תאורה של 142in² ​​שטח אור עם מצבים שונים יכולים למקד כדי להקל על הכאב והעייפות שלך. טיפול באור אדום בגוף הוא בטוח, לא מזיק ואין לו תופעות לוואי שליליות. רצועות יישום גוף רב-חלקי ☀ Velcro רצועות עוזרות למערכת התאורה להסתגל לאזורי יעד כמו מותניים, כאבי גב, כאבי כתפיים, כאבי עצבים, כאבי צוואר, מרפקים, כאבי ברכיים וכאבי סקיאטיקה. מומלץ להציב במקום אוורירי. רמה 2 היא 75% אנרגיה להחלמת שרירים והקלה בדלקת. רמה 1 היא 100% אנרגיה להקלה על כאבי מפרקים. דרגה 3 היא 50% אנרגיה לריפוי פצעים והקלה בעייפות 、 רמה 4 25% אנרגיה להחלקה של עור וזרימת דם 、 מצב דופק מצב חיץ פלאש לעור רגיש. בקר חזותי עם Timer Function☀Choose את הזמן ועוצמת האור הרצויה, ואז התחל את ההפעלה וספק נוחות מקסימאלית לשימוש יומיומי. ניתן לחבר בקלות שני סוגים של אספקת חשמל בחגורת טיפול אור עם שלט רחוק למקור כוח נייד, יציאת USB במחשב או במחשב נייד, או לשקע קיר עם מתאם טעינה. טיפול באור אדום בגוף הוא בטוח, לא מזיק ואין לו תופעות לוואי שליליות. שימו לב : מסלול הטיפול המוגדר כברירת מחדל לשימוש חד-פעמי של מכשיר הטיפול באור אדום הוא 30 דקות, השימוש בתהליך, תפוקת האנרגיה תרגיש שהחום תקין, סוף מסלול הטיפול יכבה אוטומטית. חגורת טיפול באור אדום בדרגה רפואית. רצועות יישום גוף רב-חלקי ☀ Velcro רצועות עוזרות למערכת התאורה להסתגל לאזורי יעד כמו מותניים, כאבי גב, כאבי כתפיים, כאבי עצבים, כאבי צוואר, מרפקים, כאבי ברכיים וכאבי סקיאטיקה. חגורת תמיכה במותניים מתכווננת לגב, ישבן, חזה, זרועות, כתפיים, ברכיים, רגליים, מרפקים. 4+1 מצבי חשמל ואזור תאורה של 142in² ​​שטח אור עם מצבים שונים יכולים למקד כדי להקל על הכאב והעייפות שלך. כל נורה אדומה של LED לפנים משתמשת בשבב של שלושה באחד עם מערכים מתחלפים כדי להכפיל את הדיוק של אור אדום ואור כמעט אינפרא אדום.

מאפייני ההצעה

קונים כמו גם לבחור